WITAMY WIOSNĘ -5% na cały asortyment sklepu + darmowa wysyłka już od 199zł

do 30.04.2024

close

Reklamacje

Kiedy możesz reklamować produkt zakupiony w naszym sex-shopie?

Produkt możesz reklamować w sytuacji, kiedy w zakupionym produkcie wykryjesz wadę, gdy produkt nie działa lub przestał działać podczas użytkowania, jest uszkodzony, niezdatny do użytku.

Kiedy produkt nie podlega reklamacji?

Reklamacje, które zostaną odesłane brudne, uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania niezgodnego z ich przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją obsługi zostaną odrzucone. Reklamacji nie podlega również naturalne zużycie produktów takich jak mastrurbatory.

Jak dokonać reklamacji?

1. Dokładnie sprawdź, czy wada produktu jest rzeczywista oraz że obsługujesz produkt zgodnie z instrukcją. Jeśli twój produkt zasilany jest na baterie, a nie uruchamia się lub przestał działać, sprawdź urządzenie na nowym komplecie baterii.

2. Jeśli potwierdziłeś wadę produktu, wypełnij formularz reklamacyjny (pobierz), który potem włóż do paczki z reklamowanym produktem. 

3. Następnie zaloguj się na swoim koncie i zgłoś reklamacje wchodząc w zakładkę "Historia i szczegóły zamówień" (klikając w szczegóły swojego zamówienia, a następnie prośba o zwrot) lub "Zwroty i reklamacje" (wyszukując swoje zamówienie po jego numerze). Jeśli kupowałeś jako gość kliknij tutaj. W polu komentarz staraj się jak najdokładniej opisać wadę produktu. Opis "nie działa" lub "produkt wadliwy" jest zbyt ogólny i może niepotrzebnie wydłużyć czas oczekiwania na weryfikację reklamacji.

4. Po wysłaniu zgłoszenia reklamacji czekaj na wiadomość mailową o potwierdzeniu przyjęcia takiego zgłoszenia. Może to zająć nam trochę czasu więc czekaj cierpliwie.

5. Po otrzymaniu wiadomości mailowej potwierdzającej przyjęcie zgłoszenia reklamacji spakuj produkt w oryginalne lub zastępcze opakowanie. Załącz ładowarkę, jeśli produkt ją posiada oraz wszystkie inne akcesoria dołączone do produktu jeśli takie były w komplecie razem z produktem. Jeśli produkt jest na baterie wyjmij je tak, aby nie doprowadzić do ich wylania podczas transportu. Całość spakuj do kartonu i zabezpiecz przed uszkodzeniami.

6. Reklamowany produkt wyślij POCZTĄ POLSKĄ lub kurierem na adres: Obsesja Kamil Duran ulica Wyszyńskiego 13/24 42-400 Zawiercie. Przesyłki nadane za pobraniem nie będą odbierane.

Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Po rozpatrzeniu przez nasz sklep twojej reklamacji otrzymasz mail z informacją o tym, kiedy otrzymasz nowy produkt wolny od wad. W przypadku, kiedy reklamowanego produktu nie posiadamy już w swojej ofercie klientowi przysługuję zwrot środków na konto lub wymiana na inny dowolny produkt z naszej oferty.

Zwroty

Warunki zwrotu. Kiedy możesz zwrócić produkt, a kiedy nie?

Zwracane produkty nie mogą być używane. W przypadku bielizny erotycznej powinny posiadać wszystkie metki. Dodatkowo produkty takie jak wibratory, kulki gejszy, masturbatory, filmy dvd i inne gadżety erotyczne dostarczane są w zabezpieczonych plombą opakowaniach lub foliach ochronnych po zerwaniu, których tracisz możliwość zwrotu lub wymiany. Jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, lub produkt nie miał fabrycznie plomby, w trosce o bezpieczeństwo klientów nie możemy przyjąć zwrotu produktu ze względu na zasady higieny.

Jak dokonać zwrotu?

1. Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od daty odebrania produktu.

2. Wypełnij formularz zwrotu (pobierz), który potem włóż do paczki razem ze zwracanym produktem.

3. Zgłoś prośbę o zwrot logując się na swoim koncie wchodząc w zakładkę "Historia i szczegóły zamówień" (klikając w szczegóły swojego zamówienia, a następnie prośba o zwrot) lub "Zwroty i reklamacje" (wyszukując swoje zamówienie po jego numerze), lub jeśli kupowałeś jako gość kliknij tutaj.

4. Po wysłaniu zgłoszenia zwrotu czekaj na wiadomość mailową o potwierdzeniu przyjęcia takiego zgłoszenia. Może to zająć nam kilka chwil więc czekaj cierpliwie.

5. Zwracany produkt wyślij POCZTĄ POLSKĄ lub kurierem na adres: Obsesja Kamil Duran ulica Wyszyńskiego 13/24 42-400 Zawiercie. Przesyłki nadane za pobraniem nie będą odbierane.

Kiedy otrzymasz zwrot środków?

Wszystkie zwroty rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego produktu. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu otrzymasz stosowną informację drogą mailową, a twoje pieniądze zostaną zwrócone na podany przez ciebie w formularzu zwrotu numer konta.

Czy mogę wymienić zwracany produkt na inny?

Tak. Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt na inny to dokonaj jego zwrotu i złóż nowe zamówienie na wybrany przez ciebie produkt.