Reklamacje

Kiedy możesz reklamować produkt zakupiony w naszym sex-shopie?

Produkt możesz reklamować w sytuacji, kiedy w zakupionym produkcie wykryjesz wadę, gdy produkt nie działa lub przestał działać podczas użytkowania, jest uszkodzony, niezdatny do użytku.

Kiedy produkt nie podlega reklamacji?

Reklamacje, które zostaną odesłane brudne, uszkodzone w wyniku niewłaściwego użytkowania niezgodnego z ich przeznaczeniem lub niezgodnie z instrukcją obsługi zostaną odrzucone. Reklamacji nie podlega również naturalne zużycie produktów takich jak mastrurbatory.

Jak dokonać reklamacji?

1. Dokładnie sprawdź, czy wada produktu jest rzeczywista oraz że obsługujesz produkt zgodnie z instrukcją. Jeśli twój produkt zasilany jest na baterie, a nie uruchamia się lub przestał działać, sprawdź urządzenie na nowym komplecie baterii.

2. Jeśli potwierdziłeś wadę produktu, wypełnij formularz reklamacyjny. Staraj się jak najdokładniej opisać wadę produktu. Opis "nie działa" lub "produkt wadliwy" jest zbyt ogólny i może niepotrzebnie wydłużyć czas oczekiwania na weryfikację reklamacji.

3. Spakuj produkt w oryginalne lub zastępcze opakowanie. Załącz ładowarkę, jeśli produkt ją posiada oraz wszystkie instrukcje i papiery dołączone do produktu. Jeśli produkt jest na baterie wyjmij je tak, aby nie doprowadzić do ich wylania podczas transportu. Całość spakuj do kartonu i zabezpiecz przed uszkodzeniami. Do środka paczki włóż wypełniony formularz reklamacyjny.

4. Reklamowany produkt wyślij POCZTĄ POLSKĄ na adres: Obsesja Kamil Duran ulica Wyszyńskiego 13/24 42-400 Zawiercie. Przesyłki nadane za pobraniem nie będą odbierane.

Czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Po rozpatrzeniu przez nasz sklep twojej reklamacji otrzymasz mail z informacją o tym, kiedy otrzymasz nowy produkt wolny od wad. W przypadku, kiedy reklamowanego produktu nie posiadamy już w swojej ofercie klientowi przysługuję zwrot środków na konto lub wymiana na inny dowolny produkt z naszej oferty.

Zwroty

Warunki zwrotu. Kiedy możesz zwrócić produkt a kiedy nie?

Zwracane produkty nie mogą być używane. W przypadku bielizny erotycznej powinny posiadać wszystkie metki. Dodatkowo produkty takie jak wibratory, kulki gejszy, masturbatory, filmy dvd i inne gadżety erotyczne dostarczane są w zabezpieczonych plombą opakowaniach lub foliach ochronnych po zerwaniu, których tracisz możliwość zwrotu lub wymiany.

Jak dokonać zwrotu?

1. Na zgłoszenie zwrotu masz 14 dni od daty odebrania produktu.

2. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu. Spakuj zwracany produkt w karton i włóż do środka formularz zwrotu towaru.

3. Zwrot wyślij na adres: Obsesja Kamil Duran ulica Wyszyńskiego 13/24 42-400 Zawiercie.

Kiedy otrzymasz zwrot środków?

Wszystkie zwroty rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwracanego produktu. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu otrzymasz stosowną informację drogą mailową, a twoje pieniądze zostaną zwrócone na podany przez ciebie w formularzu zwrotu numer konta.

Czy mogę wymienić zwracany produkt na inny?

Tak. Jeśli chcesz wymienić zakupiony produkt na inny to dokonaj jego zwrotu i złóż nowe zamówienie na wybrany przez ciebie produkt.

Paczkę należy odesłać na adres:

OBSESJA Kamil Duran 

ul. Wyszyńskiego 13/24

42-400 Zawiercie

Zwracany towar Kupujący wysyła na własny koszt.

Do środka paczki zwrotnej należy dołączyć:

oświadczenie o odstąpieniu od zakupu (wzór)

W oświadczeniu o odstąpieniu od zakupu napisz co chciałbyś otrzymać w zamian:

zwrot pieniędzy, podaj dane do przelewu:imię nazwisko, adres ,pełny numer konta

inny produkt/y -podaj nazwy i symbole swojego nowego produktu.

Poprosimy o pokrycie ewentualnej różnicy w cenie oraz kosztów kolejnej przesyłki.

Reklamacje wadliwych produktów.

Jeżeli produkt jest wadliwy prosimy o pełny opis wady i zwrot czystego produktu w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi instrukcjami i akcesoriami.

Wszystkie zwracane produkty są testowane i zostaną zwrócone klientowi na jego koszt jeśli są sprawne.

Reklamowany produkt proszę odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej odpowiednio zabezpieczony.

Klient zobowiązany jest odesłać towar na własny koszt. Jeżeli reklamacja jest zasadna, sklep zwraca koszty odesłania towaru w formie uzgodnionej przez klienta(rekompensata w towarze lub zwrot pieniędzy przelewem na konto).

Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy,a jeśli będzie to niemożliwe(np. z powodu wyczerpania nakładu) sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny produkt z oferty.

Uwaga!!!Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem!!!