Gwarancja dyskretnej przesyłki GWARANCJA DYSKRETNEJ PRZESYŁKI                                      Darmowa dostawa DARMOWA DOSTAWA JUŻ OD 119ZŁ                                              30 dni na zwrot produktu AŻ 30 DNI NA ZWROT PRODUKTU

Zwroty do 30 dni od daty zakupu - w YourObsession.pl

Według ustawy o ochronie praw konsumentów masz prawo zrezygnować z otrzymanych produktów w ciągu 30 dni od ich otrzymania.

Możesz wymienić produkty w ciągu 30 dni od daty zakupu tj. od dnia złożenia zamówienia - tak długo jak długo są:

Nierozpakowane;

Nieużywane;

Oryginalnie zapakowane;

Nie są uszkodzone;

Twoje pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni

Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone PRZELEWEM BANKOWYM na konto wskazane przez klienta.

Zrozumiemy jeżeli musiałeś otworzyć pudełko,żeby obejrzeć zabawki,ale niedopuszczalne jest zerwanie folii ochronnych.

Nie możemy przyjąć zwrotów :kremów,olejków do masażu, lubrikantów(nawilżaczy), tabletek ani prezerwatyw jeżeli zostały otwarte, a nie są wadliwe.

Zwrot bielizny, ubrań i strojów.

Nie przyjmiemy zwrotu mierzonej bielizny osobistej tj. majtki i rajstopy.

Nie odrywaj metek i etykietek,zachowaj oryginalne opakowanie. Jeżeli zostały usunięte nie możemy przyjąć zwrotu.

Zwrot filmów DVD, Video, CD

Jak zostało to wyspecyfikowane w przepisach dot. sprzedaży wysyłkowej nie możemy przyjąć zwrotów DVD, video i nagrań audio jeżeli zostały rozpieczętowane(rozfoliowane).

Jak dokonać zwrotu.

Proszę zapakować produkt bezpiecznie w kartonowe pudełko. Nie przyjmujemy zwrotów w kopertach.

Paczkę należy odesłać na adres:

OBSESJA Kamil Duran 

ul. Wyszyńskiego 13/24

42-400 Zawiercie

Zwracany towar Kupujący wysyła na własny koszt.

Do środka paczki zwrotnej należy dołączyć:

oświadczenie o odstąpieniu od zakupu (wzór)

W oświadczeniu o odstąpieniu od zakupu napisz co chciałbyś otrzymać w zamian:

zwrot pieniędzy, podaj dane do przelewu:imię nazwisko, adres ,pełny numer konta

inny produkt/y -podaj nazwy i symbole swojego nowego produktu.

Poprosimy o pokrycie ewentualnej różnicy w cenie oraz kosztów kolejnej przesyłki.

Reklamacje wadliwych produktów.

Jeżeli produkt jest wadliwy prosimy o pełny opis wady i zwrot czystego produktu w oryginalnym opakowaniu ze wszystkimi instrukcjami i akcesoriami.

Wszystkie zwracane produkty są testowane i zostaną zwrócone klientowi na jego koszt jeśli są sprawne.

Reklamowany produkt proszę odesłać za pośrednictwem Poczty Polskiej odpowiednio zabezpieczony.

Klient zobowiązany jest odesłać towar na własny koszt. Jeżeli reklamacja jest zasadna, sklep zwraca koszty odesłania towaru w formie uzgodnionej przez klienta(rekompensata w towarze lub zwrot pieniędzy przelewem na konto).

Wszystkie reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu.

Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy,a jeśli będzie to niemożliwe(np. z powodu wyczerpania nakładu) sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaproponuje inny produkt z oferty.

Uwaga!!!Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem!!!